Recodaràs que les xarxes socials es van crear per posar-se en contacte amb els vells amics de l’institut.
Això és aigua passada.
Les petites empreses utilitzen les xarxes socials per relacionar-se amb els seus clients i atraure clients potencials (leads) als seus llocs web.
Taula de Continguts
Aquí hi ha 7 raons per les que les xarxes socials no estan funcionant per al teu negoci:
1. No has establert objectius a les xarxes socials
Els objectius de les xarxes socials proporcionen la claredat i l’estructura que la teva empresa necessita per tenir èxit. Els objectius et fan responsable, guien el teu pressupost i et animen a prestar atenció a les dades socials.
A més, no pots mesurar l’èxit de les xarxes socials sense establir objectius de xarxes socials.

2. No has pensat en el teu client ideal quan crees contingut
Sovint, els propietaris d’empreses parlen una llengua completament diferent al del teu públic, i per això les seves xarxes socials no funcionen.
Respon a aquestes preguntes:
– Què ofereixes a la teva audiència?
– Què fa el teu producte o servei per resoldre el seu problema?
– El teu producte o servei és únic i convincent?
3. No estàs sent consistent
La freqüència i la coherència són importants. En realitat, la consistència és una altra part clau per a l’èxit de la teva estratègia en les xarxes socials. Has de publicar i interactuar de forma regular.
Siguem clars: se suposa que les xarxes socials són divertides; es tracta d’atreure, connectar, educar i inspirar a la teva audiència.
Pregunta’t: Quina és la història que hi ha darrere del teu negoci?
4. Ets un col·leccionista de números
Per molt que moltes empreses vulguin creure que les xarxes socials són només un joc de números, això està molt lluny de la realitat.
Les xarxes socials consisteixen en establir connexions significatives. Sigues un constructor de relacions, no només un recol·lector de nombres.
5. No estàs analitzant la teva estratègia
Si la teva estratègia a les xarxes socials no sembla estar funcionant, revisa la teva analítica.
L’analítica de les xarxes socials és el procés de seguiment, recopilació i anàlisi de dades de les xarxes socials. Ajudarà a la teva empresa a millorar el seu rendiment.
6. No utilitzes les plataformes adequades
La clau d’una campanya d’èxit a les xarxes socials és saber exactament on passa el seu temps el client dels teus somnis.
Massa propietaris de petites empreses creen un compte de Facebook i Instagram i creuen els dits per connectar amb clients potencials.
Prou!
Les diferents plataformes de xarxes socials s’utilitzen per a fins específics. Investiga i fes una elecció sàvia.
7. No tens un camí clar cap a la conversió
Moltes petites empreses pensen que “donar a conèixer el seu nom” amb activitat a les xarxes socials tindrà un impacte directe en les vendes. Això és un gran error.
Les grans empreses poden permetre fer branding, un tipus de publicitat que s’utilitza per recordar als clients de la seva pròpia marca. No obstant això, els propietaris de petites empreses tenen un pressupost diferent. Tenen un objectiu previ (o únic): obtenir beneficis.
El màrqueting directe és la manera que tenen les petites empreses d’assegurar el retorn de la inversió.
Be Creative | Be Social