Les landing pages (o les anomenades pàgines d’aterratge) són un element crucial per implementar una estratègia d’adquisició de leads o de conversió per al teu negoci online. Però, coneixes les eines de construcció de landing pages?
Com s’utilitzen per empènyer el client potencial al final de l’embut de vendes, la taxa de conversió pot tenir més impacte si la pàgina de destinació està realment optimitzada.
En aquest post, compartim les millors eines de construcció de landing pages perquè puguis tenir una alta taxa de conversió.
Contingut relacionat: Què és un embut de vendes i com crear-lo?
Fes clic aquí per aconseguir una Estratègia Personalitzada de Màrqueting Digital |
Taula de Continguts
Què és una landing page?
Una landing page és un lloc web d’una sola pàgina amb el propòsit principal de promocionar el teu producte o servei, o aconseguir clients potencials fent que els teus prospectes es registrin.
Puc crear una landing page jo mateix/a?
Segons Wordstream, la taxa mitjana de conversió de les landing pages és de 2,35%, però el top 25% té una taxa de conversió de 5,31%. Tot i això, el top 10% té taxes de conversió de l’11,45%.
Així que responent a la pregunta: Sí, pots crear una landing page tu mateix/a, però el més probable és que no surti gaire bé i la teva taxa de conversió baixi dràsticament.
D’altra banda, pots contractar un desenvolupador, cosa que no només serà cara, sinó que et portarà temps, si realment coneix els elements que ha d’integrar.
Com crear una bona landing page: Elements essencials
Una landing page ha d’incloure els elements següents:

- Una imatge o vídeo de la teva oferta
- Una proposta de venda única (USP)
- Beneficis de la teva oferta
- Prova social
- Crida a l’acció
Tenint en compte els elements anteriors, pots estructurar la teva landing page en els blocs següents:
Primer bloc de construcció
El primer bloc de construcció ha de contenir els elements següents:
- BRANDING (logotip, colors, font). Has de mantenir el branding al llarg de la landing page.
- IMATGE o VÍDEO. És un element visual de la teva oferta.
- TITULAR. Resumeix allò que ofereixes i ha de coincidir amb allò que s’ha fet clic.
- COPY DE SUPORT. Un paràgraf curt o enumeracions que aportin beneficis i utilitats.
- BOTÓ O FORMULARI DE CRIDA A L’ACCIÓ perquè els usuaris convençuts facin una acció immediata. Recorda incloure el compliment del GDPR per assegurar-te que han llegit la teva política de privadesa.
Segon bloc de construcció
La segona part està formada per:
- SUBTÍTOL
- COPY DE SUPORT. Explica els detalls del producte o servei. Si vens un curs en línia, detalla el temari.
En una cinta d’un altre color:
- LLISTA DE BENEFICIS O PROMESES.
- BOTÓ DE CRIDA A L’ACCIÓ O FORMULARI. Recorda incloure el compliment del GDPR per assegurar-te que han llegit la teva política de privadesa.
- PROVA SOCIAL. Testimonis, logos de clients, ressenyes, per animar els indecisos.
- PREGUNTES FREQÜENTS
Tercer bloc de construcció
Hem d’acabar la pàgina d’aterratge amb els elements següents:
- DECLARACIÓ DE REFORÇ que mantingui l’interès
- COPY DE SUPORT que resumeixi l’oferta. Destacar el descompte si n’hi ha.
- Una llista dels principals BENEFICIS del teu producte o servei.
- CARACTERÍSTIQUES addicionals
- PEU DE PÀGINA amb la Política de Privadesa i els Termes i Condicions.
Contingut relacionat: 5 Elements de les crides a l’acció eficaces
Les millors eines de construcció de landing pages per convertir
Ja no t’has d’esforçar per construir una landing page o pàgina d’aterratge. Aquí hi ha les millors eines per construir landing pages del mercat:
1. UNBOUNCE
Unbounce és un creador de landing pages d’arrossegar i deixar anar. Ofereixen un constructor de formularis, analítiques integrades al lloc web, proves d’A/B test i una biblioteca de pàgines de plantilles d’inici. També obtens pop-ups (finestres emergents) amb graus variats de sofisticació i una barra d’alerta, que són característiques generalment comunes.
2. LEADPAGES
Amb Leadpages, pots crear ràpidament cridaneres campanyes d’opt-in que subscriguin clients potencials i converteixin els visitants en compradors.
Hi ha la possibilitat d’integrar totes les eines de màrqueting digital que prefereixis, inclosos els anuncis de Facebook, Google Ads i el comerç electrònic.
3. INSTAPAGE
Amb components de construcció i editor WYSIWYG, Instapage ofereix una experiència de desenvolupament de pàgines d’aterratge flexible i senzilla.
4. CLICKFUNNELS
Amb Clickfunnels, pots construir un embut de vendes per convertir més prospectes en clients de pagament. També pots establir una àrea secreta, campanyes al voltant dels teus llocs web, pàgines de vendes i pàgines de clients potencials. És molt complet, però també té un preu molt elevat.
5. WISHPOND
Wishpond és un constructor de landing pages que és atractiu, simple d’usar i efectiu.
Les seves plantilles predissenyades tenen botons i text col·locats als llocs i colors adequats per animar els usuaris a fer clic; tot el que has de fer és modificar els actius i afegir la teva pròpia marca.
6. SWIPE PAGES
Swipe Pages et permet crear landing pages ràpides i optimitzades per a mòbils. Per a les pàgines mòbils, són un dels millors constructors de landing pages.
7. OPTIMIZE PRESS
OptimizePress és un constructor de landing pages que conté més de 50 plantilles. S’integren amb motors d’automatització com ara Zapier. També és constructor d’embuts.
Conclusió
Sabem que la creació d’una landing page pot ser una feina desafiadora, però fer servir una no optimitzada és totalment inútil.
La bona notícia és que hi ha eines útils al mercat que poden fer la feina per nosaltres de forma fàcil i ràpida.
Esperem que aquest post pugui ajudar-te a entendre i provar alguns dels millors constructors de landing pages per convertir.
El teu negoci és únic, amb necessitats úniques. Estem segurs que trobaràs aquí la millor eina per al teu negoci segons les teves necessitats.