5 Elements de les crides a l’acció eficaces

5 Elements de les crides a l'acció eficaces

Cada peça de contingut, anunci en línia i pàgina web que elaboris ha d’acabar amb una crida a l’acció (CTA).

Què és una crida a l’acció?

Una crida a l’acció és una frase que s’utilitza per dir-li a l’usuari exactament quina acció ha de realitzar i com fer-ho. Pot ser tan simple com dues paraules o una o dues frases.

Quin és el propòsit de la crida a l’acció?

La crida a l’acció és un element clau en una pàgina web, que actua com un indicador que permet a l’usuari saber què fer a continuació. Sense ella, és probable que l’usuari abandoni el lloc web sense complir la seva comesa, ja sigui comprar un producte o subscriure’s a un butlletí informatiu, per exemple.

5 Elements de les crides a l’acció eficaces:

Hi ha 5 elements que comparteixen les crides a l’acció eficaces:

1. Utilitzar verbs accionables

Utilitzar verbs més forts i únics pot millorar les conversions perquè inciten a passar a l’acció. Fes que la teva audiència sàpiga exactament el que vols que faci, i no t’entretinguis: comença la crida a l’acció amb l’acció desitjada.

2. Copy concís

Cal anar al grà per atreure l’atenció. Massa paraules poden espatllar-ho tot. No obstant això, la quantitat correcta pot convertir a una taxa molt més alta.

3.  Utilitza un to entusiasta

Si la teva crida a l’acció és entusiasta, la teva audiència també ho serà.

4. Inclou una imatge cridanera

Si vols inspirar la teva audiència per a que passi a l’acció, no necessites fer una venda dura perquè la gent et compri.

El que necessites és informació autèntica i específica i elements visuals que ofereixin una visió de qui ets i per què han de passar a l’acció amb tu avui mateix.

5. Sentit d’urgència

Diga-li a la teva audiència per què ha de seguir la teva crida a l’acció i utilitza ofertes limitades o implementa un límit de temps per infondre la por a perdre (FOMO).

Un dels millors usos de l’FOMO en la teva crida a l’acció és esmentar una venda o promoció que la teva empresa està duent a terme, i que no durarà per sempre.

Millors crides a l’acció

Vegem alguns exemples de grans crides a l’acció:

1. Exemple de crida a l’acció d’un anunci de Facebook

Crida a l’acció de PURPLE: Provi el matalàs Purple fins a 100 nits! Si no t’agrada, t’ho recollim gratis.

2. Exemple de crida a l’acció d’un anunci d’Instagram

Crida a l’acció de SPOTIFY: Música que t’agrada. Gratis. Instal·la-ara.

3. Un exemple de crida a l’acció per correu electrònic

Crida a l’acció de DE BEERS: “Quin és el teu estil de núvia?” “Descobreix el teu estil de núvia”

4. Un exemple de crida a l’acció en una landing page

Crida a l’acció de TOMS: Pssst … Tenim una venda sorpresa! Només per temps limitat!

5. Exemple de crida a l’acció d’un lloc web

Crida a l’acció de NETFLIX: Mira el que segueix. Mira-ho en qualsevol lloc. Cancela quan vulguis. Uneix-te gratis durant un mes.

Aquests exemples de crides a l’acció demostren que tenir una crida a l’acció forta, intencionada i ben elaborada pot donar nova vida a les teves campanyes i generar leads del teu bloc.

Be Creative | Be Social