Les xarxes socials segueixen sent una de les millors formes d’arribar i connectar amb el públic objectiu en qualsevol sector empresarial.
No obstant això, la pregunta número u que es fan les empreses quan es tracta de màrqueting en xarxes socials és Què publiquem a les xarxes socials?
Aquesta llista de 17 idees de contingut per a xarxes socials mantindrà inspirada la teva estratègia de màrqueting.
1. Cites
Parlem de cites inspiradores o motivacionals amb un toc de la teva idea de negoci / producte.

2. Contingut generat per l’usuari
El contingut generat per l’usuari (UGC) és qualsevol contingut -text, vídeos, imatges, ressenyes, etc. creat per persones. I les marques ho compartiran en els seus propis comptes de xarxes socials, lloc web i altres canals de màrqueting.
3. Publicacions al bloc d’empresa
Construeix una audiència a través de la consistència i la captació de l’atenció de la gent amb les publicacions del teu bloc.
4. Actualització del sector
Comparteix actualitzacions, dades i estadístiques interessants del sector.
5. Infografies
Una infografia és una col·lecció d’imatges, gràfics i un text mínim que ofereix una visió general d’un tema fàcil d’entendre.
6. Fotos de productes
Les fotos brillants i acolorides captaran l’atenció dels teus seguidors. Per aconseguir participació, comparteix només les més boniques.
7. Demana als teus seguidors que comparteixin fotos amb el teu producte
Anima als teus seguidors a compartir les seves fotos utilitzant el teu producte. Així podràs tornar a compartir-les en el teu feed.
8. Memes o GIFs
Un meme és una imatge, vídeo, frase amb text en negreta i en majúscules que es comparteix de forma viral a les xarxes socials.
Són genials per humanitzar la teva marca i compartir-la en les xarxes socials amb una veu autèntica.
9. Recomanació de llibres
Recomana llibres sobre el teu sector.
10. Regals
Un regal és un premi que regala una persona o empresa com a recompensa, normalment amb fins de promoció.
Els regals a les xarxes socials poden ajudar a fer créixer la teva marca ràpidament. Poden augmentar la notorietat de la teva marca, la participació i les vendes. En realitat, fer regals a les xarxes socials pot accelerar el creixement fins a un 70%.
11. Preguntes
Demana als teus fans una opinió sobre un tema d’actualitat i deixa que responguin amb un emoji.
12. Missatges de temporada
El contingut estacional és un contingut relacionat amb una temporada específica. És una gran manera de mantenir rellevant durant un període de temps específic i mantenir-se a el dia amb les tendències que poden atraure nous seguidors o tornar a enganxar als seguidors.
13. Promoció d’esdeveniments
Pots crear una pàgina d’esdeveniments a la teva pàgina de Facebook i després promocionar-la als teus canals de xarxes socials.
14. Una enquesta
Avui en dia, les enquestes a l’audiència són característiques integrades en la majoria de les principals xarxes socials. És una forma d’impulsar la participació i recopilar dades.
15. Tutorials pràctics
Tant si es tracta d’un petit tutorial com d’un minicomercial per al teu negoci, els vídeos són ideals per aconseguir participació.
16. Comparteix els teus èxits
Hi ha moltes formes de compartir els èxits i fites de l’empresa a les xarxes socials.
- Compartir un vídeo entre bastidors
- Un vídeo sobre els empleats
- Un concurs de celebració
17. Contingut curat
La curació de continguts consisteix en trobar material rellevant per al teu públic de diverses fonts i compartir-lo estratègicament a través dels teus canals de comunicació.
Be Creative | Be Social