7 Consells de màrqueting per correu electrònic per a petites empreses

7 Consells de màrqueting per correu electrònic per a petites empreses

El màrqueting per correu electrònic impulsa l’adquisició i la retenció de clients, segons WBR Digital.

En altres paraules, el correu electrònic fa créixer el teu negoci.

També hi ha moltes avantatges del màrqueting per correu electrònic per a les petites empreses; el ROI (Return of Investment) és un d’elles. De fet, una investigació mostra com per cada dòlar que les marques inverteixen en màrqueting per correu electrònic reben 42 dòlars a canvi.

1. Fomenta la inscripció a qualsevol lloc que puguis

Els diners són a la llista.

El màrqueting per correu electrònic realment d’èxit es basa en una gran base de dades de clients. Et permet promocionar productes, fomentar les vendes i establir una relació amb els teus clients.

Com pots afavorir la inscripció? On?

Pots fer servir registres socials. Crea una pàgina de destinació a través de Facebook per crear la vostra llista de subscriptors. També pots promocionar el butlletí de manera creativa en altres pàgines del lloc web com a “Sobre nosaltres”.

2. Fes que els teus correus electrònics siguin adequats per a mòbils

És fonamental garantir que els teus correus electrònics tinguin un bon aspecte tant en ordinadors d’escriptori com en dispositius mòbils. El nombre de correus electrònics oberts als dispositius mòbils representa ara el 60% de la totalitat de correus electrònics global.

Aquests són alguns consells per a que pugueu fer ara per fer que els teus correus electrònics siguin compatibles amb els mòbils:

  1. Mantingues el disseny clar i senzill
  2. Utilitza una plantilla de columna única
  3. Evita els tipus de lletra petita
  4. Utilitza imatges només si són imprescindibles

3. Personalitza els teus missatges

Serem honestos amb tu. Les taxes d’obertura estan (i haurien d’estar) entre el 15-25%.

Tot i això, el màrqueting per correu electrònic continua sent un canal eficaç si les petites empreses personalitzen els seus correus electrònics. Pren-te el temps i crea contingut per personalitzar els teus missatges que siguin rellevants per als teus subscriptors.

4. Utilitza un lead magnet per crear la teva llista

Segons Investopedia, un lead magnet és un terme de màrqueting per a un article o servei gratuït que es lliura amb el propòsit de recollir dades de contacte. Per exemple, llibres electrònics, llistes de comprovació, subscripcions de proves, una infografia són tots lead magnets.

Volem crear la nostra llista de subscriptors perquè:

  • Volem gent que estigui realment interessada en el nostre contingut.
  • Volem gent que obri els nostres correus electrònics i els reenviï a amics i companys de feina.

Assegura’t que el lead magnet resolgui un problema específic i estigui estretament relacionat amb els teus productes i serveis.

5. Compleix la teva promesa d’inscripció

Avui dia el màrqueting per correu electrònic basat en permisos és la regla.

Tingues en compte que per fidelitzar els teus subscriptors has de complir la teva promesa d’inscripció.

Has dit que lliuraries un cop per setmana? Fes-ho.

És important adquirir nous subscriptors per conservar els que tens.

6. Sigues intel·ligent amb l’assumpte

En primer lloc, has d’escriure una línia d’assumpte. I una bona, per assegurar-te que es visualitzi el teu missatge.

Ha de ser curt. Segons HubSpot, el 46% de tots els correus electrònics s’obren en dispositius mòbils, cosa que significa que es tallaran les línies d’assumpte més llargues.

A causa de l’ús del telèfon mòbil, és important posar la informació més important al principi. No el malgastis amb paraules innecessàries com hola o gràcies. Segueix el tema principal.

En cas de dubte, que sigui senzill.

7. Continua fent proves per veure què funciona millor

Siguem clars. Si la gent va acceptar rebre els teus correus electrònics, vol dir que els agrada la teva empresa o encara millor, volen fer negocis amb tu. Per tant, això és un actiu.

És per això que has de testejar les teves campanyes i analitzar les taxes d’obertura i de clics.

Fes una prova A / B per al teu negoci. Pots provar línies d’assumpte, per exemple.

Ja estàs a punt per implementar aquests consells per a la teva estratègia de màrqueting per correu electrònic. No oblidis que el teu disseny de correu electrònic ha de reflectir la teva marca, cosa que significa que col·loquis el logotip a la part superior i utilitzis tipus de lletra, colors i imatges que recordin la teva marca.

Be Creative | Be Social