Hi ha una tàctica que utilitzem per sobre de totes les altres per generar nous clients potencials: Un lead magnet.
Taula de Continguts
Què és un lead magnet?
Un lead magnet és una oferta que pots promocionar a clients potencials a canvi de la seva adreça de correu electrònic o altra informació de contacte.
Per què necessites un lead magnet?
Si vols generar clients potencials en línia, llavors el teu negoci necessita un lead magnet, un imant de clients potencials. Punt.
Perquè si algú està la vostra llista de correu electrònic, tens una oportunitat potencialment enorme de relacionar-te amb ell de forma regular.
Com crear un lead magnet en 5 passos:
Pas 1: Tria el teu buyer persona. Un buyer persona és un perfil basat en la investigació que representa un client objectiu.
Pas 2: Identifica la teva proposta de valor. Una proposta de valor és una declaració que respon al «per què» algú hauria de fer negocis amb tu.
Pas 3: Dóna un nom al teu lead magnet.
Pas 4: Tria el teu tipus de lead magnet. Tens 20 tipus de lead magnet a continuació.
Pas 5: Crea lead magnet i promou-lo.
20 idees de Lead Magnet per augmentar els subscriptors:
1. Checklists
Les checklists són una llista de coses que cal comprovar o fer.

2. Ebooks
Un llibre electrònic, també conegut com a llibre electrònic o llibre digital, és una publicació de llibres disponible en format digital, que consisteix en text, imatges o tots dos, llegibles en la pantalla plana dels ordinadors o un altre dispositiu electrònic.
3. Cheat Sheet
Una Cheat Sheet és un conjunt de notes concises que s’utilitzen com a referència ràpida.
4. Vudeotutorials
Els videotutorials són vídeos instructius que proporcionen una guia pas a pas per a activitats especialitzades.
5. Plantilla
Una plantilla és un patró, model o guia per a la creació d’algun tipus de projecte.
6. Qüestionaris
Un qüestionari és una prova de coneixements, especialment com a competència entre individus o equips com a forma d’entreteniment.
7. Swipe Files
És una col·lecció de publicitat i cartes de venda provades i comprovades. Com lead magnet, ha de contenir contingut que ja ha estat provat que funciona.
8. Toolkits
Un kit d’eines és un conjunt d’eines dissenyades per a ser utilitzades en conjunt o per a un propòsit particular.
9. Exemples
La gent busca exemples tot el temps, en totes les indústries diferents.
10. Informes
Els informes funcionen en qualsevol sector que es basi en dades, estadístiques o investigacions.
11. Minicursos
Un minicurs és un curs online breu que es completa en dues hores o menys. Cobreix un tema hiperespecífico i se sol utilitzar com lead magnet.
12. Calendaris
Un calendari és un gràfic o una sèrie de pàgines que mostren els dies, les setmanes i els mesos d’un any determinat, o que ofereixen informació estacional concreta. Pot ser extremadament útil en una varietat d’indústries.
13. Descàrregues d’audio
Depenent del teu públic objectiu, un àudio descarregable podria ser l’imam de clients potencials perfecte.
14. Imprimibles
Un imprimible és qualsevol treball creatiu apte per a ser imprès.
15. Webinar
Un webinar és un seminari realitzat a través d’Internet. Té un alt valor percebut.
16. Llibres gratis + enviament
Si tens molts llibres físics que has escrit, considera la possibilitat de regalar com un imant de clients potencials. Tot el que has de fer és cobrar una petita quota per cobrir les despeses d’enviament.
17. Capítols de mostra
També pots decidir regalar només capítols de mostra del teu llibre.
18. Sessió de coaching gratuita
Les sessions de coaching gratuïtes són un gran incentiu. Aconsegueixen que els teus prospectes es posin a el telèfon amb tu.
19. Desafiaments
Els desafiaments amb una data d’inici i de finalització tenen urgència i construeixen la consciència de marca al fomentar un sentit de comunitat.
20. Prova gratuïta
La majoria de les empreses de programari tenen una crida a l’acció per inscriure en una prova gratuïta o una demostració just a la seva pàgina d’inici per tal d’obtenir la teva adreça de correu electrònic.
Be Creative | Be Social