3 Maneres de generar leads amb el teu blog

3 Maneres de generar leads amb el teu blog

Vols generar leads des del teu blog? Com saps, crear publicacions pot establir el teu negoci com a autoritat en el teu camp, educar els vostres clients i clients potencials sobre el teu producte o servei, i augmentar el teu SEO.

A més, les empreses que prioritzen el blog són 13 vegades més propenses a gaudir d’un ROI positiu.

Aquí hi ha 3 maneres de generar leads des del teu blog:

1. Escriu sobre temes que interessen al teu públic

Sabem que escriure pot espantar a algunes persones que no estan acostumades a fer-ho. Però no és així si crees un hàbit.

Aquí us mostrem com utilitzar algunes eines, i així poder veure quins termes s’estan cercant a Google.

1. Podeu robar paraules clau de competidors

Si ets novell, pots utilitzar una eina senzilla i gratuïta anomenada SEOBook Keyword Analyzer.

Has d’iniciar la sessió primer.

A continuació, ves a https://tools.seobook.com/general/keyword-density/

Escriu la URL del vostre competidor i agafeu les paraules clau del seu blog. 

2. Utilitza Mergewords per crear la teva pròpia llista 

Fent brainstorming de combinacions de paraules clau, pots generar una llista gegant de paraules clau potencials.

Primer, divideix les paraules en diferents prefixos i sufixos.

En segon lloc, combina-es en una llista gegant amb l’eina gratuïta Mergewords.

Prefix:

-comprar

-com puc comprar?

Paraula mitjana:

-caixes de cartró

Sufixos:

-online

Paraules clau combinades:

-caixes de cartró

-caixes de cartró online

-com puc comprar caixes de cartró online?

2. Fes servir la crida a l’acció a la teva publicació

Una crida a l’acció és una instrucció per obtenir una resposta immediata del públic, generalment usant un verb com ara “Registra’t”, “Compra ara” …

Són necessaries per a pàgines landing i anuncis, però també un requisit imprescindible si el teu objectiu és generar leads.

Com es pot introduir una CTA (crida a l’acció) a la teva publicació?

Inclou un enllaç al text de la publicació on el públic pugui obtenir un llibre electrònic, per exemple.

Una altra forma de generar leads amb les teves publicacions es troba als comentaris.

Comentaris?

Sí.

Si proporciones informació al teu públic, es preocuparà per la teva marca. La teva marca s’ha guanyat la confiança, de manera que deixaràn comentaris, faran preguntes, donaran confort i proporcionaran suggeriments.

Si algú us demana més informació sobre un tema, podeu proporcionar-li no només una resposta ben pensada, sinó també amb un CTA (crida a l’acció) que condueix a una planding page on podrà descarregar un full de paper sobre el tema que ha sol·licitat.

3. Aprofiteu les marques del marge i la barra d’hola

Si mireu a la barra lateral dreta o esquerra, observareu una CTA (crida a l’acció) que intenta fer-vos baixar contingut o registrar-vos per a una llista de correu electrònic. Endavant. Aprofita el marge per als teus banners.

El Hello Bar és la forma més popular de generar leads avui en dia. Inclou una CTA (crida a l’acció) que t’ajudarà a dirigir el trànsit a les pàgines landing sense ser massa invasiu

Be Creative | Be Social