Trobar i atreure al teu públic objectiu

Trobar i atreure al teu públic objectiu

Arribes a les persones adequades a les xarxes socials? Construir una marca forta és inútil a menys que et dirigeixis al públic adequat. Val la pena passar temps pensant amb qui necessites connectar i participar en les xarxes socials.

Els venedors s’han basat en estudis de mercat per determinar on gastar els seus pressupostos publicitaris. En els últims anys, organitzacions Com Sprout Social han començat a proporcionar informació valuosa sobre les xarxes socials.

Fem un cop d’ull a aquestes valuoses idees.

1. Preferències de les xarxes per generació.

Consell clau: Les dades son clares. Si la teva audiència està predominantment a Facebook, es allí on la teva marca ha de ser.

2. Seguint a les Marques a les Xarxes Socials

Consell clau: Com molta gent busca informació de les marques a les xarxes sociales, hi ha una necessitat de tenir una presència de marca, malgrat que el teu públic objectiu siguin boomers.

3. Interacció amb les Marques

Consell clau: Boomers segueixen menys a les marques, per lo que obviament participen menys a les xarxes socials. Prova de centrar-te en altres objectius a les xarxes socials, com la notorietat de la marca.

4. Comportament de les Marques que fan que la gent les deixi de seguir

Consell clau: Busca contingut que resoni profundament amb la teva audiència. No siguis spam! Aquest comportament de les marques fa que els boomers deixin de seguir-los.

5. Probabilitat de compra a una Marca que es segueix

Consell clau: Segons les dades, la Generació X és más propensa a la lleialtat de la marca. Enfocat a Facebook: és on els consumidors passen la major part del seu temps social online.

Be Creative | Be Social