Medeixes la participació a Twitter? Twitter consisteix en la participació. Llevat que la gent s’involucri amb tu a Twitter, estàs perdent el temps.
Tenint això en ment, anem a descobrir algunes tàctiques per construir més lleialtat amb els teus fans de Twitter.
1. Utilitza Hashtags
Els Hashtags dupliquen la teva taxa de participació i creen una major visibilitat a Twitter.
Dit això, no els facis servir massa. Limita’t a dos hashtags per Tweet.
Estic dient això perquè en els tweets que s’utilitzen més de dos hashtags tenen una caiguda del 17% en la participació
Per obtenir més informació sobre els hashtags, fes un cop d’ull a: Com utilitzar hashtags a Twitter
2. No utilitzis missatges directes automàtics
Aquesta és una pràctica comuna que he vist en moltes plataformes com Twitter i Instagram.
Els missatges automàtics són problemàtics perquè la gent no respon als robots (encara no!), responen a les persones. Imagina’t quan reps un missatge festiu que va ser programat fa mesos, honestament és per deixar de seguir-lo.
Si vols fer amics lleials, comença a parlar amb la gent.
Sigues el que comença les converses. Parla sobre el tema del teu nínxol.
Sigues honest. Sigues humà.

3. Comparteix imatges
Buffer va realitzar una prova A / B per afegir fotos a les xarxes socials.
A / B va provar tweets amb fotos i tweets sense, i van analitzar els clics, retweets i favorits de cada grup. El grup d’imatges va ser el guanyador, superant tweets de text en cada categoria:
- 18 per cent més de clics.
- 89 per cent més favorits.
- 150 per cent més retweets.
4. Desenvolupa una veu per a la teva marca
La veu i el to són importants per a les teves xarxes socials.
Com desenvolupar una veu?
Pots desenvolupar una veu per la teva marca examinant la seva cultura, comunitat i conversa.
- Cultura. Què significa la teva empresa?
- Comunitat. A mesura que supervises les converses en què participen els teus clients i seguidors, presta atenció al to i al vocabulari que utilitzen.
- Conversa. Personalitat i autenticitat són la clau.
Be Creative | Be Social