Tàctiques de Twitter per augmentar la participació

Tàctiques de Twitter per augmentar la participació

Medeixes la participació a Twitter? Twitter consisteix en la participació. Llevat que la gent s’involucri amb tu a Twitter, estàs perdent el temps.

Tenint això en ment, anem a descobrir algunes tàctiques per construir més lleialtat amb els teus fans de Twitter.

1. Utilitza Hashtags

Els Hashtags dupliquen la teva taxa de participació i creen una major visibilitat a Twitter.

Dit això, no els facis servir massa. Limita’t a dos hashtags per Tweet.

Estic dient això perquè en els tweets que s’utilitzen més de dos hashtags tenen una caiguda del 17% en la participació

Per obtenir més informació sobre els hashtags, fes un cop d’ull a: Com utilitzar hashtags a Twitter

2. No utilitzis missatges directes automàtics

Aquesta és una pràctica comuna que he vist en moltes plataformes com Twitter i Instagram.

Els missatges automàtics són problemàtics perquè la gent no respon als robots (encara no!), responen a les persones. Imagina’t quan reps un missatge festiu que va ser programat fa mesos, honestament és per deixar de seguir-lo.

Si vols fer amics lleials, comença a parlar amb la gent.

Sigues el que comença les converses. Parla sobre el tema del teu nínxol.

Sigues honest. Sigues humà.

Banner-Estrategia-Xarxes-socials

3. Comparteix imatges

Buffer va realitzar una prova A / B per afegir fotos a les xarxes socials.

A / B va provar tweets amb fotos i tweets sense, i van analitzar els clics, retweets i favorits de cada grup. El grup d’imatges va ser el guanyador, superant tweets de text en cada categoria:

  • 18 per cent més de clics.
  • 89 per cent més favorits.
  • 150 per cent més retweets.

4. Desenvolupa una veu per a la teva marca

La veu i el to són importants per a les teves xarxes socials.

Com desenvolupar una veu?

Pots desenvolupar una veu per la teva marca examinant la seva cultura, comunitat i conversa.

  1. Cultura. Què significa la teva empresa?
  2. Comunitat. A mesura que supervises les converses en què participen els teus clients i seguidors, presta atenció al to i al vocabulari que utilitzen.
  3. Conversa. Personalitat i autenticitat són la clau.

Be Creative | Be Social