Que compartir a la teva pàgina d’empresa de LinkedIn

Que compartir a la teva pàgina d'empresa de LinkedIn

La teva pàgina de LinkedIn és la pàgina on pots captar nous clients i construir relacions amb els actuals. Per tal de millorar la teva visibilitat i influència, has de començar a compartir contingut a LinkedIn de forma consistent.

Però, què compartir?

Aquests consells t’ajudaran a crear contingut per compartir a LinkedIn que atraurà l’interès i difondrà el seu contingut a totes les xarxes socials.

1. Comparteix enllaços de les teves últimes publicacions al bloc.

Per obtenir trànsit a la teva pàgina web, primer has de crear contingut i després compartir-lo a les xarxes socials. Quan dic contingut, no vol dir que has de llançar els teus productes i serveis. Això no és un anunci a un diari; les xarxes socials no estan destinades a fer de resò sinò a ajudar.

2. Recursos: llibres electrònics, documents, eines, etc.

Sigues generós. Si has après d’un llibre o descobreixes que una eina pot ser útil per al teu públic, comparteix-lo!

3.  Articles relacionats amb la indústria.

Una de les principals prioritats per a la seva estratègia de LinkedIn ha de ser l’intercanvi de missatges que són rellevants per a la teva indústria, ja que això mostra als teus seguidors i clients potencials que estàs al dia amb els últims esdeveniments i tendències.

4.  Contingut didàctic útil.

Com hem dit abans, el contingut ha de ser genuïnament útil per a l’usuari. Un dels tipus més beneficiosos és el “com fer-ho”.

Dos tipus de com fer-ho:

1.-L’entrada de procés descriu els passos a seguir, en seqüència, per completar una tasca.

2.- Els consells d’èxit també ofereixen suggeriments sobre com aconseguir un bon resultat, però involucren temes per als quals la seqüència no és tan important.

5. Esdeveniments als quals assisteixes o has assistit.

Això podria fomentar la participació i / o preguntes sobre l’esdeveniment.

Be Creative | Be Social