Els 8 millors llibres d’atenció al client que has de llegir

Els 8 millors llibres d'atenció al client que has de llegir

Brindar un servei al client excepcional és un diferenciador clau per a les empreses que busquen destacar entre la multitud. Clients feliços i lleials no només generen ingressos, sinó que també es converteixen en defensors de la marca, i difonen la paraula sobre les seves experiències positives.

Per sobresortir al servei al client, necessites aprendre constantment i millorar les teves habilitats. Una manera efectiva de fer-ho és llegint alguns dels millors llibres d’atenció al client disponibles.

En aquest article, compartim una selecció d’aquests llibres aclaridors que et poden ajudar a tu i al teu equip a oferir un servei al client de classe mundial.

Contingut relacionat: Estratègies per Construir i Mantenir Relacions Sòlides amb els Clients

Els 8 millors llibres d’atenció al client que has de llegir

1. Delivering Happiness per Tony Hsieh

Tony Hsieh, l’exCEO de Zappos, comparteix el seu viatge en la creació d’una empresa centrada en el client a Delivering Happiness . Aquest llibre destaca com una sòlida cultura empresarial, la felicitat dels empleats i un enfocament indestructible en la satisfacció del client poden conduir a l’èxit empresarial extraordinari. És una lectura poderosa que combina anècdotes personals amb consells pràctics.

2. The Customer Rules per Lee Cockerell

Lee Cockerell, l’ex Vicepresident Executiu d’Operacions al Walt Disney World Resort, comparteix 39 regles essencials per brindar un excel·lent servei al client a The Customer Rules . Basant-se en la seva àmplia experiència a Disney, Cockerell ofereix estratègies pràctiques per crear una experiència de client màgica.

3. «Never Lose a Customer Again» per Joey Coleman

A ” Never Lose a Customer Again “, Joey Coleman revela les seves tècniques innovadores per transformar els clients ocasionals en defensors de per vida. El marc de l’experiència del client de Coleman ajuda les empreses a comprendre les necessitats dels seus clients, brindant experiències extraordinàries a cada etapa de la relació.

4. «Customer Satisfaction is Worthless, Customer Loyalty is Priceless» per Jeffrey Gitomer

Jeffrey Gitomer és conegut per la seva experiència en vendes i servei al client, i en aquest llibre, “ Customer Satisfaction is Worthless, Customer Loyalty is Priceless ”, emfatitza la importància de la lleialtat del client. Gitomer ofereix consells pràctics per construir relacions a llarg termini amb els clients i crear una base de clients lleials que pot portar a lèxit sostenible.

5. Moments of Magic per Shep Hyken

” Moments of Magic ” de Shep Hyken explora el concepte d’oferir experiències consistentment positives als clients. En ressaltar exemples del món real i estudis de casos, Hyken mostra com pots convertir les interaccions quotidianes en moments de delit per al client.

6. Raving Fans per Ken Blanchard i Sheldon Bowles

Raving Fans és un clàssic en l’àmbit de la literatura de servei al client. Ken Blanchard i Sheldon Bowles ofereixen un enfocament directe i atractiu per crear clients que no només estan satisfets, sinó absolutament entusiastes sobre la teva marca. Aquest llibre us ajudarà a cultivar una base de clients que lloa el vostre negoci.

7. Hug Your Customers per Jack Mitchell

Jack Mitchell, el CEO de Mitchells, una botiga de roba d’alta gamma, parla sobre el poder de les relacions personals en el servei al client a “ Hug Your Customers ”. Comparteix exemples pràctics de com el seu negoci familiar va construir una clientela lleial mitjançant un servei al client excepcional i connexions genuïnes.

8. The Best Service is No Service per Bill Price i David Jaffe

The Best Service is No Service , Bill Price i David Jaffe desafien la saviesa convencional que diu que un gran servei al client significa resoldre problemes després que passin. En canvi, advoquen per eliminar la necessitat de servei al client en oferir una experiència sense problemes des del principi.

Conclusió

Oferir un servei al client excepcional és un viatge continu de millora. Aquests llibres ofereixen coneixements i estratègies valuosos per ajudar-te a tu i al teu equip a millorar les teves habilitats de servei al client. Ja siguis emprenedor, propietari d’un petit negoci o part d’una gran corporació, aquests llibres et poden proporcionar el coneixement i la inspiració que necessites per crear experiències excepcionals per als clients.

A l’era de les xarxes socials i les ressenyes en línia, el teu compromís de brindar un servei al client de primera categoria pot ser un avantatge competitiu significatiu que diferenciï el teu negoci de la resta. Així que pren un o més d’aquests llibres i comença el teu camí cap a convertir els teus clients en fans entusiastes.