Com sabràs, els hashtags ajuden als usuaris d’Instagram a descobrir contingut i comptes a seguir. Categoritzen el contingut.
Tenim notícies: Instagram ha llançat recentment la capacitat de seguir els hashtags.
Què significa?
Significa que en lloc de tenir que buscar un hashtag a Instagram, les teves publicacions apareixeran automàticament en els canals dels teus clients potencials.
Fins ara, l’algoritme d’Instagram ha estat favorable a l’ús d’hashtags específics i rellevants. Aquesta nova característica fa que utilitzar els hashtags correctes sigui encara més crucial per a l’èxit d’Instagram.
Com seguir els hashtags a Instagram?
Pas núm. 1. Vés a la pàgina Explorar, escriviu el hashtag que desitges seguir i feu clic.
Per exemple, wmc18 [World Mobile Congress 18]


Pas núm. 2. Per seguir aquest hashtag i veure el contingut del feed, prem el botó Seguir.

Si en algun moment no desitges seguir un hashtag, sempre pots tornar a la galeria de hashtags, fes clic a Seguir i deixar de seguir-lo des del menú emergent.

Com administrar el teu feed de continguts?
Sempre pots administrar el tipus de contingut que vols veure al teu feed d’Instagram.
Reconeixeràs els hashtags que segueixes al teu feed d’Instagram al veure l’hashtag que apareix al costat de la foto actual i el símbol d’hashtag en color.

Dóna-li M’agrada i comenta el contingut, així l’algoritme d’Instagram seguirà donant més contingut d’aquest tipus.
Què succeeix si no t’agrada aquest tipus de contingut però vols continuar seguint aquest hashtag?
Cap problema.
Toca l’icona de tres punts per a aquesta publicació i després No mostrar per a aquest hashtag. Aquesta acció educarà l’algoritme d’Instagram en les teves preferències de contingut.

Quin tipus de hashtags hauria seguir la teva empresa?
- Els teus propis hashtags de marca. La teva marca utilitzada per la teva audiència pot generar coneixement de marca i reconeixement.
- Hashtags per a events. La creació i el llançament d’èxit d’un hashtag per a un esdeveniment podria ajudar significativament a impulsar les promocions i les campanyes de màrqueting en xarxes socials.
- Hashtags relacionats amb la teva indústria. Al seguir hashtags relacionats amb la teva indústria, pots recopilar noves suggerències.
- Hashtags per inspirar-te. Tria els hashtags que el teu client ideal buscaría.
Be Creative | Be Social