Pinterest és un canal de xarxes socials que has de tenir en compte perquè:
- És el segon generador de trànsit a la teva web.
- Gairebé el 40% dels usuaris trien Pinterest abans que Google. Sí, Pinterest és un cercador.
- Un pin dura 151.200 min (Facebook post: 90 minuts, Tweet: 24 minuts)
Us deixem 5 consells sobre com millorar el marketing visual a Pinterest.
Taula de Continguts
1. Crea un perfil impressionant
Comença creant el teu perfil afegint:
- Una imatge que representi a la teva empresa.
- Un missatge curt sobre la teva empresa.
- La teva pàgina web / blog.
- Un enllaç als teus comptes de Facebook i Twitter.
2. Neteja els teus taulers cada mes
Programa per anar als teus taulers cada mes i eliminar tots els pins que tenen menys de cinc repins.
I us preguntareu Per què hauria de fer això?
Hauries de fer-ho perquè l’algoritme de Pinterest vegi el teu compte com d’alta qualitat i recomanar els teus pins a altres usuaris.

Com ho fas?
Pas nº 1 Fes clic al tauler que vols netejar.
Pas nº 2. Fes clic al botó a la part superior esquerra del tauler.
Pas nº 3. A continuació, fes clic a Mou
3. Repineja pins populars al teu compte
Quins són els pins més populars?
- Pel·lícules
- Receptes
- Articles
- Productes
- Llocs
Assegura’t d’incloure’ls en els teus taulers
4. Posa títol i descriu els teus taulers amb paraules clau
Has de tractar les descripcions dels teus pins com ho faries amb el títol d’una pàgina web.
5. Comprova el trànsit generat pels pins amb Google Analytics.
Hauries de verificar la teva pàgina web a Pinterest, ja que et permetrà veure les estadístiques de la teva pàgina web.
Ara, Google Analytics proporcionarà una ullada a les fonts generals de trànsit que proporcionen als visitants a la teva pàgina web. Ves a Google Analytics > Adquisició > Tot Trànsit > Canals.
Be Creative | Be Social