Una oferta irresistible augmenta les conversions dels clients potencials en clients de pagament.
La veritat és que no n’hi ha prou de tenir un gran producte o servei. Cal saber com comercialitzar-lo. És a dir, com crear una oferta irresistible per augmentar les vendes i ingressos.
En aquest article, compartirem amb tu els elements per crear ofertes irresistibles per al teu negoci, perquè puguis augmentar els teus ingressos.
Fes clic aquí per aconseguir una Estratègia Personalitzada de Màrqueting Digital |
Què és una oferta irresistible?
Una oferta irresistible és una estratègia de màrqueting on el valor de la teva oferta supera el cost d’accedir al valor. És a dir, una oferta que els teus clients potencials no poden rebutjar.
Elements d’una oferta irresistible

Per crear ofertes irresistibles, hi ha alguns elements que hauries d’incloure en una oferta.
Recorda: no els has d’incloure tots a la mateixa oferta.
- Un gran producte o servei.
- Els beneficis de la teva oferta, com el teu producte o servei resol el problema del teu prospecte.
- Bundles. Agrupa els teus productes.
- Escassetat. La vostra oferta conté una oferta limitada.
- La urgència. La por de perdre’s la promoció.
- Bons. En comptes de descomptes, afegeix bons (regals).
- Garanties. La gent tem el risc. Com més garantia, més compres.
- Diferents opcions de pagament.
- Prova social
1. Un gran producte o servei
Si estàs pensant a treballar menys i obtenir un gran rendiment, ho has de pensar de nou. T’equivoques.
No només aconseguiràs moltes devolucions, sinó que també disminuiràs les teves vendes.
La nostra recomanació és lliurar quantitats massives de valor amb la teva oferta.
2. Resol el problema del teu prospecte
La gent no compra productes o serveis. Compren solucions als seus problemes. Així que és millor incloure els beneficis, l’experiència i la transformació que proporciona el teu producte o servei.
Traça la situació de l’abans i el després. Com se senten abans i després d’adquirir el teu producte o servei?
3. Bundles d’alt valor
Si vols augmentar el valor de la teva oferta i tenir més vendes, crea i ofereix paquets (bundles).
Un client potencial està disposat a pagar més si veu un augment de valor amb un paquet.
Tens alguns productes o serveis que es puguin agrupar?
Recorda: el preu ha de ser més baix que si es compren els articles per separat.
Vols provocar aquesta reacció al teu client potencial: «De veritat? Tot això només per aquesta quantitat de diners. Quants en puc comprar?»
4. Escassetat
L’escassetat motiva els clients potencials a actuar ràpidament.
També és una prova social. Si aviat s’esgotarà el teu producte o servei, vol dir que és tan popular que no poden esperar per actuar avui mateix.
Normalment, es pot veure l’escassetat en acció quan es reserva una habitació a un hotel. Solen posar les habitacions que queden disponibles, fent que la reserves abans que s’esgoti.
5. Urgència
Quan ofereixes el teu producte o servei amb un descompte durant un curt període de temps. També pots mantenir el preu original i oferir bons gratuïts per temps limitat.
La creació d’urgència pressiona els teus clients potencials, de manera que han d’actuar ara si no volen perdre res.
Pots posar terminis a les promocions de 24 a 48 hores.
6. Bonus
Els bonus són una forma estupenda de trencar les objeccions i augmentar el valor percebut de l’oferta.
Afegeix a la teva oferta elements addicionals gratuïts que el teu client necessiti i que complementin el producte o servei principal.
Per exemple, si vens un curs, pots afegir una plantilla com a bonus. En el cas d’un producte físic, és possible que hagis vist una oferta on es poden comprar uns cosmètics amb un estoig gratuït.
7. Garanties
La gent tem el risc. Si elimines el risc, l’atractiu de la teva oferta és més gran.
Hi ha molts tipus de garanties:
La més forta és oferir una garantia de devolució dels diners. Si el teu client no està satisfet amb la teva compra, pots recuperar els teus diners.
Una altra manera d’eliminar el risc per al client és oferir un període de prova. Durant un període de temps, el client pot gaudir del teu producte (normalment un programari) i avaluar si és per a ell o no.
8. Diferents opcions de pagament
Les opcions de pagament també poden funcionar bé. Aquest és un mètode que és molt comú veure a qualsevol plataforma de comerç electrònic. Una tàctica estratègica que empeny el teu client a comprar i obtenir l’experiència ara.
Definitivament, augmenta les taxes de conversió.
Pagament a terminis i programaris Buy Now Pay Later:
- GoCardless
- Sezzle
- Afterpay
- Klarna
- Affirm
9. Prova social
Els testimonis poden tenir un gran impacte a altres compradors.
Demana als seus defensors una ressenya escrita o fins i tot un vídeo. T’ajudarà a augmentar les conversions.
Per exemple: El lloc web de Tony Robbins. Pots llegir els testimonis de Serena Williams (tenista) i de Marc Benioff (CEO de Salesforce) que realcen els beneficis de les seves estratègies.
Conclusió
Crear una oferta irresistible no consisteix a regalar els teus productes o serveis, ni reduir-los al mínim. Una oferta irresistible eficaç ha de contenir alguns dels elements esmentats anteriorment.
Testejar-los és la clau del teu èxit.