Com aconseguir 25 idees de contingut en menys de 15 minuts

Com aconseguir 25 idees de contingut en menys de 15 minuts

Què fer quan no sorgeixen idees?

Tenir una llista de fonts d’inspiració per a noves idees de contingut pot ser molt útil.

Aquí tens 25 idees de contingut que pots utilitzar per crear idees de contingut en menys de 15 minuts:

1. Fes una enquesta

Realitza enquestes online preguntant als teus seguidors el que realment pensen sobre el teu negoci, producte o servei.

2. Pregunta als teus seguidors

Pregunta als teus seguidors, és clau per connectar amb la teva audiència.

3. Consulta el trending content

El trending content és el contingut que genera participació, shares i comentaris.

4. Utilitza el títol d’un llibre

Els títols dels llibres et donen inspiració per crear i desenvolupar continguts.

Banner-Estrategia

5. Utilitza Buzzsumo

Realitza una recerca per descobrir ràpidament idees de contingut, descobrir perspectives de la plataforma i identificar influenciadors apassionats amb Buzzsumo.

6. Planteja una pregunta i respon-la

Les rutines de preguntes i respostes poden utilitzar-se de forma productiva.

7. Llegeix els comentaris del teu bloc

Quan es tracta dels comentaris del teu bloc, són realment poderosos.

8. Fes una cerca a Google de paraules clau populars

Pots utilitzar aquesta eina gratuïta per descobrir noves paraules clau relacionades amb el teu negoci.

9. Visita Quora per trobar preguntes i respondre-les

Quora és un lloc per adquirir i compartir coneixements. És una plataforma per fer preguntes i connectar amb persones que aporten coneixements únics i respostes de qualitat.

10. Consulta els trending topics a la barra lateral de Twitter

Aconsegueix perspectives úniques i detallades sobre qualsevol tema a Twitter utilitzant la barra lateral de Twitter.

11. Fes un brainstorming

El brainstorming és un mètode que pots utilitzar per generar idees de contingut ràpidament. Agafa un bolígraf i un paper.

12. Utilitza el contingut de la competència en el teu benefici

Fes una ullada als blocs i les xarxes socials dels teus competidors per inspirar-te. No copiïs.

13. Llegeix una revista del sector

Llegeix per saber quina informació pots utilitzar per crear contingut.

14. Escriu una paraula clau en el quadre de recerca de Pinterest

Quan escriguis una paraula clau en el quadre de recerca de Pinterest, com si fos Google, començaràs a veure les frases més populars associades.

15. Comparteix els teus èxits

Recorda acceptar els compliments sobre el teu treball i dir “gràcies”.

16. Troba suggeriments de paraules clau amb Ubersuggest

Ubersuggest és una eina en línia gratuïta que t’ajudarà a generar idees de paraules clau per millorar i ampliar la teva estratègia de màrqueting de continguts

17. Consulta els events a Facebook

Els events de Facebook són una gran manera de proporcionar informació útil.

18. El que està passant a les notícies

Fes una ullada al que està succeint en les notícies.

19. Visita els grups de Linkedin

Navega fins a la secció Els teus comunitats a la barra esquerra de la pàgina d’inici de LinkedIn i desplaça’t fins els Grups.

20. Missatges darrere de l’escena

El que passa darrere de la marca que t’agrada, com la cultura, la direcció, el personal i el funcionament diari de l’empresa.

21. Una foto

Una foto pot parlar. Escolta.

22. Fes una enquesta

Una enquesta és una eina estupenda per obtenir comentaris en el moment.

23. Escriu sobre els teus productes favorits

Quin és el teu producte favorit i per què?

24. Pregunta l’estat d’ànim dels fans

Pregunta l’estat d’ànim dels fans, i no oblidis que les emocions poden ser contagioses!

25. Fets divertits

Els fets divertits poden fer-te riure alhora que et fan canviar d’opinió.

Be Creative | Be Social