Al màrqueting de contingut visual, utilitza imatges, vídeos, infografies, mems o altres tipus de contingut visual per a xarxes socials i llocs web.
A mesura que planifiques la teva estratègia de màrqueting de contingut visual, assegura’t que no comets aquests 5 errors habituals.
Taula de Continguts
Error núm. 1: Utilitzar imatges de baixa qualitat i / o no atractives
La raó principal per evitar l’ús d’imatges de mala qualitat és que podrien perjudicar la teva reputació.
Recorda que la qualitat és millor que la quantitat.
Com ho podem solucionar?
Per establir certs estàndards de qualitat, contracta un dissenyador o estableix una estratègia de pauta de marca per definir quins tipus de lletra utilitzar, colors, idioma, tipus d’imatges, espaiat, etc.

Error núm. 2: Ignorar errors tipogràfics i errors gramaticals
Hi ha una explicació científica per què la gent no pot identificar tots els errors tipogràfics en un contingut.
Fins i tot els correctors més exhaustius es salten errors de tant en tant.
No obstant això, hi ha algunes coses que pots fer per limitar al màxim els errors.
Com ho podem solucionar?
1. Imprimiu-lo. Et sorprendrà de quants errors detectaràs a la impressió que no has vist mai a la pantalla
2. Utilitza una plataforma com Grammarly.
3. Consulta els errors gramaticals més habituals.
4. Fes un descans d’alguna cosa que has escrit. Pots tornar-hi amb ulls frescos més tard.
Error núm. 3: Oblidar el logotip i l’URL del lloc web
Aquest és un error massa comú que pot tenir un gran impacte en el trànsit i les vendes.
Com ho podem solucionar?
Afegir el teu logotip reforça la teva presència social i et pot ajudar a augmentar la notorietat de la marca, sobretot quan altres usuaris comparteixen el teu contingut a la xarxa.
Record que has d’utilitzar un logotip petit i un URL del lloc web.
Error núm. 4: Fer servir imatges de mal gust
Quan treballes amb un pressupost molt limitat, és fàcil caure en l’ús d’imatges genèriques que no tenen res a veure amb la teva marca.
Ho entenem.
Però trobar les imatges adequades és molt important per al teu negoci.
Com ho podem solucionar?
Compartim amb tu 10 plataformes per obtenir recursos meravellosos:
1. Cercador de Creative Commons: una eina per a creadors que volen descobrir i reutilitzar recursos lliures amb molta facilitat
2. Pixabay: més de 300.000 fotos, il·lustracions i gràfics vectorials d’alta qualitat.
3. Picjumbo: fotografies i imatges gratuïtes per als teus projectes i llocs web. ️ Imatges 100% gratuïtes d’alta resolució i sense marca d’aigua.
4. Superfamous: imatges d’alta qualitat del dissenyador Folkert Gorter, que es poden editar i utilitzar amb atribució.
5. Unsplash: imatges i fotos boniques i gratuïtes que pots descarregar i utilitzar per a qualsevol projecte.
6. Picography: fotos impressionants i d’alta resolució.
7. Splitshire: selecció d’imatges boniques i d’alta qualitat sense restriccions de drets d’autor.
8. Jay Mantri: cada dijous s’afegeixen 7 noves imatges d’alta qualitat. Edita i utilitza sense atribució.
9. Stocksnap.io: cada setmana s’afegeixen centenars de fotos en alta resolució.
10. Kaboompics: dipòsit d’imatges gratuït per a ús personal o comercial.
Error núm. 5: Sobrecarregar el contingut visual
És un pecat d’excés intentar posar massa elements visuals i massa text en una foto o infografia.
Com ho podem solucionar?
Menys és més.
Una manera d’evitar-ho és ressaltar un element de tot el contingut visual i descartar tota la resta.
Be Creative | Be Social