5 Consells immillorables per vendre a Instagram

5 Consells immillorables per vendre a Instagram

Instagram és el rei de la participació a les xarxes socials. Ara és el moment de convertir als teus seguidors en clients. Comença a vendre a Instagram avui!

La teva pàgina web ja no és el teu únic canal per vendre productes. Les teves xarxes socials com Instagram s’han convertit en increïbles eines de vendes.

Cinc consells per maximitzar la teva capacitat de venta a Instagram.

1. Desenvolupa una aparença de la teva firma

L’inici del procés de vendes és dir qui ets i el que el teu negoci ha d’oferir en bàsicament 10 segons.

Has de considerar els següents consells a l’hora d’escriure la teva biografia a Instagram:

  1. Tria sàviament el teu nom.
  2. Escriu la teva professió exacta.
  3. Comparteix hobbies per mostrar el teu costat personal.
  4. No oblidis la crida a l’acció.
  5. Utilitza paraules clau en relació a la teva empresa.
  6. Tria els hashtags que coincideixin amb la teva base de fans.
  7. Tria el teu URL i canvia-ho sempre que sigui necessari.

No oblidis prestar atenció al perfil de la foto. Alguns estudis han demostrat que les fotos que tenen millor acceptació a Instagram estan naturalment il·luminades i tenen colors amb un to diferent (els teus ulls van amb el color del marc).

2. Explica una història poderosa que coincideixi amb la imatge.

Instagram és més que una aplicació per a filtres fotogràfics; és una comunitat per compartir històries. Desenvolupa una història que sigui convincent i cohesiva i que ressalte la proposta de valor única de la teva marca.

Starbucks va crear històries amb gent exemplar.

Banner-Estrategia-Xarxes-socials

3. Diversifica els teus hashtags.

Utilitza només 30 hashtags, però no utilitzis només els que són populars perquè les possibilitats que tenen de ser vistos són mínims.

Les empreses que han trobat l’èxit del màrqueting a Instagram no apliquen a cegues hashtags irrellevants al seu contingut.

4. Construeix una audiència, en lloc de recollir seguidors. Mesura la participació a les imatges.

Els nous algoritmes d’Instagram indexen bé aquells comptes que tenen seguidors que es preocupen pel teu negoci, deixen comentaris i M’agrades.

Si un compte té 500 seguidors i un altre compte té 5000 seguidors i tots dos solen tenir 50 M’agrades, el compte amb menys seguidors és més probable que es vegi.

Com pots involucrar a la gent?

Crea valor, primer. Després, enganxa.

Pren 5-10 minuts al dia per anar als comptes dels teus seguidors recents i posa un M’Agrada a les seves fotos o deixar una nota.

A continuació, prova de recrear les imatges amb més m’agrada i més etiquetes durant un període de 2-3 setmanes.

5. Ven a través de la secció de comentaris a les teves publicacions d’Instagram.

La gent està fent molts diners venent a Instagram. Thread Therapy Boutique, per exemple, fa servir una aplicació anomenada Soldsie per vendre a través de la secció de comentaris en les seves publicacions d’Instagram. Els fans poden simplement comentar ‘venut’ juntament amb la mida / variació i la seva adreça de correu electrònic per rebre una factura del producte.

No és genial?

Be Creative | Be Social