3 Maneres efectives d’augmentar dràsticament el teu abast orgànic a Facebook

3 Maneres efectives d'augmentar dràsticament el teu abast orgànic a Facebook

Amb més d’ 1,79 bilions d’usuaris globals actius, Facebook compta amb una gran quantitat de clients potencials amb els que la teva marca pot fer-los participar.

Les empreses d’èxit tenen un secret sobre les xarxes socials: l’ús del marketing visual les ajuda a conectar-se amb la seva audiència, a impulsar el seu compromís i a encendre les xarxes socials.

EdgeRank es l’Algoritme de Feed de Noticies de Facebook que controla qui veu qué dins de la xarxa social. Però que no s’entengui el pànic! La millor manera de contrarrestar aquesta disminució de l’abast del teu propi contingut és aprendre el que prefereix EdgeRank.

¿Tens alguna idea?

Exactament. Contingut visual.

Considera això:

  • Els missatges de Facebook amb imatges mostren 2,3 vegades més participació de les que no tenen imatges.
  • Les fotos a Facebook generen 53% més de M’agrada que el promig.
  • Els usuaris de Facebook es baixen 350 millones de noves fotos al dia.

Aquí tens 3 maneres d’augmentar dràsticament el teu abast orgànic de Facebook amb contingut visual:

1.Compartir dibuixos i còmics.

Ara més que mai les marques utilitzen dibuixos i cómics en les seves estratègies de contingut. És una manera poderosa d’atreure a l’audiència perquè el dibuix i el còmic són fàcils d’entendre.

Un exempre impressionant és Mr. Wonderful. Publiquen constantment els seus productes d’una manera creativa i comparteixen missatges positius amb dibuixos i il.lustracions.

Consell CreativiSocial: Si no tens un ilustrador al teu negoci, hi ha bancs d’il.lustració on seràs capaç d’obtenir recursos, com per exemple CartoonBank

2.  Publicar el contingut d’Instagram a la teva pàgina de Facebook.

Si no t’agrada publicar el mateix a les teves xarxes socials, pots programar contingut d’Instagram a la teva pàgina de Facebook per augmentar l’abast i compromís orgànic.

Pas núm. 1: Ves a buscar la publicació d’Instagram que vulguis compartir. Fes clic als tres punts i al menú emergent que apareix, fes clic a Codi d’inserció i al botó verd per copiar-lo.

Pas núm. 2: Ves a la teva pàgina de Facebook y pega el codi al teu estat.

Paso núm. 3: Cuando es va a publicar, elimina el teu codi d’Instagram i escriu el teu missatge de Facebook. Ja estàs llest per programar-lo!

Banner-Estrategia-Xarxes-socials

3. Comparteix les teves presentacions a Facebook a través de SlideShare

SlideShare és la plataforma de LinkedIn on pots crear presentacions i compartir-les directament. directamente.

Registra’t o inicia sessió a SlideShare per a carregar i compartir la teva presentació.

SlideShare és una gran eina, però n’hi ha moltes més com per exemple Prezi y PowToon.

Consideracions finals:

Has de tenir en compte que:

  1. Quan utilitzis contingut visual, recorda que és important utilitzar les imatges del tamany correcte. 940 píxeles per 788 píxeles estan centrades i tenen una vista prèvia bona a Facebook.
  2. També tens que afegir la marca a les imatges en forma de logo, URL de la pàgina web, número de telèfon, o ‘call to action’ per ajudar a la gent a trobar-te.
  3. Utiliza Facebook Analytics per realitzar un seguiment de les teves estratègies de contingut visual.

Be Creative | Be Social