10 Maneres d’utilitzar Pinterest per impulsar el trànsit i les vendes

10 Maneres d'utilitzar Pinterest per impulsar el trànsit i les vendes

Pinterest sovint pot ser passat per alt per les marques, però pot ser una de les millors plataformes per impulsar el trànsit i les vendes.

Aquí hi ha 10 formes d’utilitzar Pinterest per generar trànsit i vendes:

1. Crea imatges amb la mida òptima per Pinterest

La mida d’imatge ideal de Pinterest és 1000 x 1500px i una relació d’aspecte de 2: 3. Aquestes dimensions de Pinterest són recomanades per la plataforma per Pins de mida estàndard, per garantir la millor qualitat d’imatge de Pin possible. Les mides de les fotos han de ser d’un mínim de 600 x 900.

Això crea una atractiva invitació a repintejar.

2. Pineja diàriament i amb freqüència

A l’igual que amb altres plataformes de xarxes socials, és important pinejar imatges amb regularitat.

Per a les empreses, un bon començament és pinejar unes cinc vegades a el dia. Col·loca aquests cinc pins al llarg del dia perquè tinguis una millor oportunitat d’arribar a més membres de l’audiència.

3. Escriu descripcions útils

Tens fins a 500 caràcters per a la descripció de la teu Pin. Això és molt espai per a l’ús natural de paraules clau, inclosa una crida a l’acció, i tota la informació útil.

Siguis breu, interessant i rellevant.

4. Usa pins rics

“En aquest moment, hi ha cinc tipus de Pins Rics: pel·lícula, recepta, article, producte i lloc. Per començar, hauràs de preparar el teu lloc web amb metaetiquetes, provar els pins rics i postular-te per obtenir-los en Pinterest. Si no ets tècnic, és possible que vulguis demanar-li al teu desenvolupador o propietari del lloc que t’ajudi a posar-te en marxa “

PINTEREST

Hi ha cinc tipus de pin ric:

  • Pins d’articles: aquests inclouen el títol, l’autor, la descripció de la història i l’enllaç;
  • Pins de producte: aquests inclouen preus en temps real, la disponibilitat i on comprar;
  • Pins de receptes: aquests inclouen ingredients, temps de cocció i informació per servir;
  • Pins de pel·lícules: aquests inclouen qualificacions, membres de l’elenc i ressenyes;
  • Pins de lloc: aquests inclouen una adreça, un número de telèfon i un mapa.

5. Utilitza els títols de les publicacions del teu bloc a les teves imatges

Per captar l’atenció dels usuaris que es desplacen ràpidament per la informació, afegeix superposició de text directament en les teves imatges perquè es destaquin i explica per què el pin i el contingut darrere d’ell són tan valuosos.

Això és molt útil per crear pins de totes les publicacions del teu bloc.

6. Crea taulers basats en pins populars

Utilitza paraules clau a tot arreu, especialment en els títols del teu tauler. Assegura’t de seleccionar una categoria per a cada tauler per ajudar les persones a trobar-los.

7. Usa una crida a l’acció en la descripció del teu pin

El quadre de descripció en els teus pins és un lloc fonamental per incloure una crida a l’acció de Pinterest. Al fer-ho, augmenta la possibilitat que les persones comparteixin o facin clic a les teves imatges, generant més trànsit al teu lloc i perfil i més vendes.

8. Mantenir-ho tot en la marca

Pinterest ajudarà a les persones a descobrir la teva marca, productes o altres serveis. Per tant, és millor pinejar contingut que li interessi a aquest client somiat.

Si desitges augmentar la notarietat de la marca, la forma més ràpida d’escalar això és col·locar vídeos a Pinterest. Si ja tens vídeos, reutilitza’ls a Pinterest i observa les mètriques d’èxit.

9. Siguis prudent amb el teu espai d’enllaç

No utilitzis un abreujador d’enllaços. Si un usuari de Pinterest fa clic a un enllaç abreujat, rep un avís automàtic d’spam, encara que el teu pin no sigui spam en absolut.

10. Experimenta amb la publicitat de Pinterest

Els pins promocionats s’assemblen molt als pins normals, però funcionen com anuncis, el que permet a les marques mostrar contingut per un preu. Pots crear anuncis amb els seus millors pins.

Les opcions d’orientació inclouen:

  • visitants del teu lloc web;
  • la teva pròpia llista carregada de clients o subscriptors;
  • usuaris que han interactuat amb pins del teu lloc;
  • usuaris que s’hagin comportat de manera similar a qualsevol dels anteriors.

Be Creative | Be Social