Convertir contingut en un negoci

Convertir contingut en un negoci

Pensa com un empresari. Tens una idea. Crees un producte (o un servei) i, per descomptat, vols vendre-ho.

El joc comença en elaborar un pla de negocis on es defineix el que es va a vendre.

Llavors, i només llavors, vas a la recerca del teu públic objectiu.

Aquest model és bo?

Hem de considerar el que el professor d’emprenedoria Scott A. Shane va escriure al The New York Times quan se li va preguntar sobre les taxes de supervivència de nous negocis, “La meitat dels negocis que s’inicien als Estats Units viuen cinc anys o menys” .

Per descomptat, el fracàs és una constant en l’esperit empresarial. Part del joc, si es vol. Mitjançant el fracàs podem aprendre.

Ara bé, Joe Pulizzi ens proposa jugar un joc completament diferent: The Content Inc. Model.

El model de Content Inc és un sistema en què atraiem i construïm una audiència primer i definim els productes i serveis després.

Banner-Estrategia-Xarxes-socials

El comportament del consumidor ha canviat. Aquí hi ha algunes estadístiques:

  • 61% dels consumidors diuen que se senten millor sobre una empresa que ofereix contingut personalitzat, i són més propensos a comprar a aquesta empresa. [Content Council]
  • La gent passa més del 50% del seu temps online mirant contingut [Nielsen]
  • 70% dels consumidors prefereixen conèixer una empresa a través d’articles en lloc d’anuncis [Content +]

Si vols implementar aquest model, segueix aquests sis passos:

  1. The Sweet Spot és quan barreges teva habilitat o àrea de coneixement amb la teva passió.
  2. Content Tilt. Si vols que el sistema funcioni, el teu contingut ha de ser diferent.
  3. Building the Base. Una vegada t’adones del ‘Sweet Spot’ i del ‘Content Tilt’, has de publicar el contingut consistentment en un canal central.
  4. Harvesting Audience. L’activitat editorial està destinada a aconseguir subscriptors.
  5. Diversification. En el moment adequat, pots ampliar el procés de publicació a altres canals.
  6. Monetization. Un cop tinguis l’audiència, selecciona els productes i serveis que seran la font d’ingressos i beneficis per al teu negoci.

Be Creative | Be Social