Com utilitzar Twitter Spaces per al teu negoci

Com utilitzar Twitter Spaces per al teu negoci

Des del podcasting, Clubhouse i Twitter Spaces, les plataformes socials basades en l’àudio estan de moda avui dia.

No saps com utilitzar Twitter Spaces per al teu negoci?

En aquest article et donarem algunes idees per utilitzar les funcions de Twitter Spaces, i com la teva marca es pot relacionar amb la teva audiència a través d’una conversa en directe.

Què és Twitter Spaces?

Twitter Spaces és un lloc on els usuaris poden allotjar sales on els interlocutors poden entaular converses en temps real.

Aquestes converses són públiques i els oients poden demanar la paraula. No cal estar preparat per a la càmera, ja que les sales de conversa només estan disponibles per a l’àudio.

Com es crea un Twitter Space?

Només les persones a Twitter per a iOS i Android poden iniciar un Space.

Primer, com a amfitrió a iOS, pots iniciar un Space de dues maneres: Mantingues premut el botó de composició al teu timeline d’inici. A continuació, toca la icona de Spaces (un grup de cercles formant una forma de diamant) a l’extrem esquerre.

Segon, també pots tocar la imatge del teu perfil a la part superior del timeline.

Copy-of-Banner-Estrategia-de-Marqueting-Digital-

Qui pot parlar al teu Space?

Com a creador d’un Space, pots triar qui pot parlar. Els oients han de sol·licitar permís per parlar a l’amfitrió. Per això, només han de tocar la icona de sol·licitud que apareix sota el micròfon.

En general, fins a 13 persones (incloent-hi l’amfitrió i 2 coamfitrions) poden parlar en un Space en qualsevol moment.

Si vols facilitar als teus oients el seguiment de la conversa, pots activar la funció de “subtítols”.

Com Twitter Spaces pot beneficiar la teva empresa

L’ús de Twitter Spaces pot canviar les regles del joc per a les empreses. Si la teva audiència és activa a Twitter, val la pena considerar incloure Twitter Spaces a la teva estratègia de màrqueting.

Hi ha moltes raons per les quals Twitter Spaces és beneficiós per al teu negoci. A continuació, algunes raons:

1. Pots assolir i fer créixer la teva audiència

Segons SocialPilot, Twitter té més de 353 milions d’usuaris actius repartits per tot el món.

2. És una gran via per construir una comunitat

Pots mantenir una conversa sense pensar en les preocupacions de fer un vídeo en directe. Com que és una xerrada més relaxada, és fàcil construir relacions amb l’audiència.

3. Tenir reaccions instantànies i obtenir informació valuosa de l’audiència

4. Aconseguir més clients potencials i vendes

Contingut relacionat: Tàctiques de Twitter per augmentar la participació

Com utilitzar Twitter Spaces per als negocis

En primer lloc, pensa estratègicament.

Preguntes per construir la teva estratègia:

– Què volem aconseguir amb Twitter Spaces?

– Quins són els temes que interessen al nostre públic objectiu?

Ara, ens submergirem en algunes idees per a que la teva marca triomfi a Twitter Spaces.

1. Anunciar llançaments de productes o noves ofertes

A l’hora de presentar una nova oferta, l’àudio en directe ajuda la teva marca a obtenir un feedback sincer de l’audiència. No cal perdre el temps i l’esforç per presentar una oferta que no interessa a ningú.

Així mateix, pots crear una història darrere del llançament d’un producte. Usant Twitter Spaces, pots dissenyar-la per crear emoció i comprometre els teus clients a participar-hi.

2. Organitzar sessions de preguntes i respostes

Algunes marques utilitzen un compte de Twitter com a suport de marca per als seus clients. Per què no et presentes en directe i respons a totes les preguntes candents per a que tota l’audiència se’n pugui beneficiar?

També pots respondre les preguntes a mesura que vagin arribant.

En qualsevol cas, organitzar una sessió de preguntes i respostes en directe és una idea excel·lent per debatre qüestions i una tàctica valuosa per oferir un servei expert.

3. Celebrar esdeveniments virtuals

Com pots programar un Space, pots organitzar una reunió setmanal o mensual amb Twitter Spaces.

Per programar un Space, toca Programar per més tard. Tria la data i l’hora en què vols que el teu espai es posi en marxa. I voilà!

Es tracta d’una xarxa de contactes sense estrès on pots conèixer gent i intercanviar experiències. Anima el teu públic a demanar el micròfon i presentar-se. És un networking virtual!

4. Tria un convidat i presenta un podcast

Com hem dit abans, els podcasts estan de moda ara mateix.

Pots parlar de les noves notícies de tendència i dels temes del sector amb un expert com a convidat.

I realitzar un podcast en directe pot portar el podcasting a un nivell diferent, ja que pot aprofitar el moment “actual” i mantenir els seus oients participatius.

5. Realitzar “Com fer” o tutorials

Si vols aprendre un tema, els tutorials i “Com fer” són molt útils. Són consells sobre com abordar una habilitat.

Així, si la teva marca té un manual de producte, pots realitzar un tutorial en directe a Twitter Spaces i explicar-ne pas a pas el funcionament.

Conclusió

Ara pots aprofitar la teva participació en directe amb Twitter Spaces per a la teva marca.

Amb el procés pas a pas anterior, vés i crea el teu primer Space. Convida la gent i demana la seva opinió. Sobretot, dona informació valuosa. Es tracta de crear una comunitat.