Amb més de 1.000 milions d’usuaris, Instagram és una de les plataformes de màrqueting més potents.
Com ja sabràs, la millor i tradicional forma de fer créixer el trànsit d’Instagram de forma orgànica és comentant, seguint, donant-li a m’agrada a altres publicacions i perfils. No obstant això, convertir seguidors a clients requereix alguna cosa més que publicar i utilitzar hashtags. Has de desenvolupar una estratègia de contingut a Instagram.
Taula de Continguts
Compartim amb tu alguns valuosos consells sobre com aconseguir més leads a Instagram
1. Optimitza el teu perfil d’Instagram
Consell núm. 1: Utilitza-ho per atraure al teu públic ideal
Consell núm. 2: Utilitza el camp de el nom per compartir els teus principals paraules clau orientades
Consellnúm. 3: Etiqueta comptes relacionats i comparteix el hashtag de la teva marca en la teva biografia d’Instagram
Consell núm. 4: Atrau trànsit i fes vendes utilitzant Linktr.ee
Consell núm. 5: Afegeix una crida a l’acció per l’enllaç en la teva biografia d’Instagram
Consell núm. 6: Afegeix les teves dades de contacte a la teva biografia d’Instagram
Consell núm. 7: Tria la foto de perfil d’Instagram perfecta
Consell núm. 8: Utilitza estratègicament els destacats d’Instagram Stories en la teva biografia d’Instagram

2. Comparteix contingut de valor de forma constant
Entén al teu públic objectiu, defineix la teva proposta de valor i lliura-la amb el teu contingut.
Quan comparteixes contingut de valor amb la teva audiència de forma consistent, la teva marca guanyarà més credibilitat i confiança.
3. Fes participar a la teva audiència
Fes que s’interessin amb una història, un esdeveniment recent, una experiència personal, una informació clau, etc… Recorda que el visual sempre crida més l’atenció que l’escrit o el verbal.
4. Inclou una crida a l’acció en els teus posts
Per aconseguir que els teus clients potencials facin el que vols, ajuda incloure una crida a l’acció convincent. Llegeix els 5 elements de les trucades a l’acció eficaces.
5. Aprofita els anuncis de generació de leads d’Instagram
Potser aquesta és la tècnica més senzilla quan es parla d’adquirir leads a Instagram. Per crear anuncis a Instagram cal tenir un compte d’empresa.
6. Dissenyar una pàgina d’aterratge que ofereixi el que s’ha promès
La pàgina ha de ser escanejable, crear una experiència visual fluida i tenir un contingut que coincideixi amb el que la gent espera trobar. Qualsevol que sigui la promesa que la teva crida a l’acció estableixi, la teva pàgina d’aterratge ha de complir.
7. Utilitza la funció “Swipe Up” a Instagram Stories
Si el teu compte té més de 10.000 seguidors, aquesta és una funció que has d’utilitzar en el teu benefici.
Com afegir un enllaç a Instagram Stories:
1. En el feed, llisca el dit cap a la dreta o toca la icona de signe més al costat de la teva foto de perfil a la cantonada superior esquerra.
2. Captura o puja el teu contingut.
3. Prem la icona de la cadena i afegeix el teu enllaç.
8. Crear contingut “shoppable”
Etiquetar productes a Instagram no només és una bona manera d’augmentar les vendes. Fins i tot si el clic no es tradueix en una compra, pots considerar-ho com un client interessat.
Hem reunit 4 dels millors consells per crear grans posts de compres:
Consell núm. 1: Assegura’t que els teus posts de compres estan en línia amb la teva estètica general d’Instagram
Consell núm. 2: Utilitza hashtags descriptius perquè els teus productes siguin “cercables” i “seguibles”.
Consell núm. 3: Distribueix les teves publicacions de compres al llarg de la teva quadrícula
Consell núm. 4: Utilitza els vídeos d’Instagram Stories per mostrar el teu producte en acció
No t’oblidis de rastrejar i mesurar els teus posts de compra a Instagram amb Instagram Analytics
9. Comparteix contingut generat per l’usuari
El contingut generat per l’usuari és qualsevol contingut no pagat posat pels fans i és enorme quan es tracta de la prova social. La gent simplement confia en el que altres persones els diuen sobre un producte o marca, fins i tot si aquestes altres persones estan en línia.
10. Utilitza les històries d’Instagram i els vídeos en directe
Pots utilitzar les històries d’Instagram o els vídeos en directe per compartir contingut valuós que ressoni amb el públic objectiu.
Les històries orgàniques estaran disponibles per als teus seguidors i desapareixeran després de 24 hores. D’altra banda, quan iniciïs un vídeo en directe, els teus seguidors rebran una notificació al seu telèfon.
Si domines i segueixes aquests consells, podràs perfeccionar l’art de l’màrqueting i la generació de contactes a Instagram. Quan treballis en les teves campanyes, recorda crear una pàgina d’aterratge dedicada.
Be Creative | Be Social