5 Beneficis del blogging per a la teva empresa

5 Beneficis del blogging per a la teva empresa

Vols promoure el teu negoci?

La formula és simple.

Crea una plataforma. Comença a escriure al bloc. Construeix lleialtat amb la informació. Comença a ser útil.

El blogging és un treball dur, però val la pena.

Aquestes són algunes de les avantatges de crear contingut espectacular i útil per al teu bloc:

1. Un bloc mostra la identitat de marca

Una empresa no és només un logotip. Un bloc és un gran lloc per explicar la història de la teva marca.

Assegura’t de contestar les següents preguntes a la teva web/bloc.

Quina és la teva missió?

Quina és la teva visió?

Quins són els teus valors?

Quin valor estàs oferint?

2. Construeix relacions amb clients, potencials clients i autoritats de la indústria

Si penses que els teus clients no llegeixen blocs. Pensa-ho dues vegades.

Alguns probablement no, però tots busquen informació a Google. Si el teu bloc proporciona la informació que està buscant, endevina on el portarà el Sr. Google?

Al teu bloc.

Recorda respondre totes les preguntes i comentaris del teu lector.

3. El blogging condueix trànsit a la teva pàgina web

Hi ha tres maneres d’atraure trànsit a la vostra pàgina web:

  1. Blogging
  2. Les Xarxes Socials
  3. Cercadors

Quan publiques una entrada de bloc:

– Es converteix en una pàgina més indexada. Per tant, serà més fàcil aparèixer en els cercadors orgànicament.

-Estàs creant contingut que la gent pot compartir a les xarxes socials, el que et dóna més visibilitat.

3. Ajuda a convertir el trànsit de la pàgina web en clients potencials

Algunes companyies construeixen la seva presència online a Facebook. Ells depenen d’una plataforma de xarxes socials que no tenen cap control.

Si demà Facebook desapareix, els teus contactes segueixen el seu exemple.

El Blogging t’ajuda a crear una audiència lleial de subscriptors amb el temps. Els subscriptors de correu electrònic són els més valuosos ja que proporcionen el major control i l’accés més fàcil.

Dit això, com Jeff Röhrs, autor de Audience, afirma “Simplement no ets propietari del teu públic. Poden aixecar-se i sortir– mentalment i físicament– en qualsevol moment.”

És per això que crear i compartir contingut increïble i ser útil són les úniques raons per les quals es quedaran.

4. Impulsa resultats a llarg termini

Necessites paciència. El més probable és que no veuràs resultats immediats, però ho faràs amb el temps.

Per què?

Perquè les publicacions al blog es classifiquen en els cercadors, el que significa que durant dies, mesos i anys pots obtenir trànsit i informació.

Aquest és un negoci d’escalabilitat.

Be Creative | Be Social