Si vols ser reconegut com un negoci a Instagram, pots convertir el teu compte personal en un perfil d’empresa [hauràs de vincular-lo amb la teva pàgina de Facebook], i així gaudir d’algunes de les eines que s’ofereixen només per a empreses:
- Escollir com els teus clients poden contactar-te: telèfon, text, o correu electrònic; i obtenir la teva adreça.
- Accedir a informació del compte: perfils de seguidors, impressions, etc.
- Promoure els teus posts.
Abans de publicar qualsevol foto, hauries fer-te les següents preguntes:
- Quin és el teu propòsit?
- Quin és el to i l’estil que vols reflexar?
Com saps, les xarxes socials no tenen per objectiu directe vendre els teus productes o / i serveis. Així que aquí tens algunes idees sobre com compartir la teva creativitat a través d’Instagram.
Taula de Continguts
3 Maneres de Ser Creatiu a Instagram per a Empreses:
1. Explica una història convincent.
Els éssers humans ens hem estat comunicant a través d’històries durant més de 20.000 anys, per la qual cosa no és d’estranyar que les persones ens sentim atretes per les històries. En realitat, la gent estima les històries.
Així que si combinem el poder de les xarxes socials i la narració, serem capaços d’arribar a una major audiència.
Per exemple, Dove ha creat una campanya anomenada #RealBeauty ‘Ets més maca del que et penses.’ Vàren posar en marxa una campanya que té la intenció d’ajudar a totes les dones a donar-se compte de la seva bellesa personal.
Massa atractiva per ser advocada.

Actua com una mare.

2. Fes servir Instagram com micro-blogging.
Què és el micro-blogging?
Micro-blogging és utilitzar les xarxes socials per a proporcionar informació de valor als teus seguidors. És com la versió curta d’una entrada al blog.
Com pots afegir valor?
Pots afegir valor creant un tutorial, compartint moments ‘entre bambalines’, iniciant una discussió, o compartint un avançament de la teva última entrada de blog.
L’autora i conferenciant, Peg Fitzpatrick, comparteix la seva última entrada al blog, explicant de què tracta.

3. Crea un catàleg interactiu i perfils de productes.
Ikea ha creat una “pàgina web” dins d’Instagram. Aquest compte actua com un catàleg interactiu. Fent clic a les imatges ens porta a una gran varietat d’etiquetes que enllacen amb pàgines separades amb més informació sobre cada producte.
¿No és impressionant?
Mira el vídeo.
Be Creative | Be Social