Si vols ser reconegut com un negoci a Instagram, pots convertir el teu compte personal en un perfil d’empresa [hauràs de vincular-lo amb la teva pàgina de Facebook], i així gaudir d’algunes de les eines que s’ofereixen només per a empreses:
1.Identificar i fer participar els usuaris de Twitter que estiguin a prop del teu negoci local.
Tots sabem que Twitter és una gran plataforma de les xarxes socials que ajuda a connectar amb altres usuaris en temps real. Però, com podem trobar a les persones adequades?
Una eina útil és MyGeoposition. L’ús de coordenades geogràfiques del teu negoci t’ajudarà a reduir el soroll i arribar al teu destí.
Primer, aconsegueix la ubicació de la teva empresa.
- Escriu la teva adreça comercial al cercador.
- Fes clic al botó ‘Calcular geodades’
- Es mostren les coordenades de la teva ubicació.
Imagina’t si sabessis quins usuaris de Twitter viuen al voltant del teu negoci, quins són els seus interessos i si tenen un negoci al voltant del teu. Això és ara possible. Aquí et mostro com.
Vés al teu compte de Twitter.
- Escriu “Geocode:” [sense les cometes]
- Enganxa a la latitud el valor que t’ha donat Mygeoposition.com
- Escriu una coma i col·loca una milla (mi) o un quilòmetre (km) després de la coma.
- Un cop finalitzada la recerca, fes clic a la pestanya ‘Comptes’ i veuràs els comptes en l’àrea geogràfica del teu negoci. Connecta amb ells!
2. Millora el teu perfil local de Google.
Tu vols que els teus clients et trobin, per tant, fes servir el poder de Google per fer-ho possible. Ves a Google My Business i aconsegueix que el teu negoci surti a Google de forma gratuïta.
El següent pas és omplir tota la informació sobre el teu negoci.
3. Promou el teu negoci amb els llocs de Pinterest.
Pinterest et permet associar els teus pins amb una ubicació geogràfica. Comença afegint pins i a editar-los amb el nom del teu negoci i la seva ubicació exacta.
Be Creative | Be Social